poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Wersja mobilna oraz Instagram!


Chyba zakochałem się w mobilnej wersji mojego bloga <3 Wygląda naprawdę rewelacyjnie i nie mogę przestać dzisiaj, przeglądać go na komórce. Fajnie, że nie muszę wpisywać jakiegoś zupełnie innego adresu w przeglądarce mobilnej... Wystarczy wpisać ten sam znany adres www.bartoszofficial.blogspot.com i zdolne przenośne urządzenie samo nas przekieruje. Genialne!


***

Ponad to chciałbym wszystkich poinformować, że dzisiaj dołączyłem do portalu Instagram. Posiadacze iPhonów oraz telefonów HTC doskonale wiedzą o co chodzi. Inni niech żałują, bo stronka już mi się podoba! OD dzisiaj nie tylko swoje rozkminy będę publikował, ale także postaram się zdawać fotorelacje z fajnych i ciekawych miejsc! Jak macie Instagram - zacznijcie mnie już śledzić... reszta będzie mogła oglądać zdjęcia na Twitterze, ponieważ tam również zdjęcia będą się pojawiać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz