poniedziałek, 9 lipca 2012

Bartosz Sader: The Movie!

Wczoraj wpadłem na pomysł, co by było gdyby, ktoś kiedyś wymyślił nakręcić moją historię. Hollywoodzka produkcja oparta na faktach z mojego życia. Oczywiście na początku zadanie wydawało mi się dość proste: przejrzeć zdjęcia kilku aktorów i dopasować do odpowiednich charakterów. Nic bardziej mylnego... Jak się okazało dobieranie obsady zajęło mi dwa dni i to jeszcze z pomocą kilku osób. Zobaczmy kto zagrałby w moim filmie główne role:

Randy Wayne jako Bartosz Sąder - no cóż trudno było mi znaleźć kogoś kto pasowałby do mnie, najchętniej zagrałbym sam siebie. Gwiazda serialu "Czysta Krew" ostatecznie też może być



Gael Gracia Bernal jako Kamil Krawczycki - cóż tutaj wybór też był dość trudny... ostatecznie jakaś niezła charakteryzacja i Kamcio byłby gotowy :)

Katy Perry jako Kinga Leśniak - swoistego rodzaju debiut filmowy Katy. Tutaj wybór obsady przyszedł mi do głowy bardzo szybko! Ha, czyż to nie "młodzieńcze marzenie" być zagranym przez Katy?

Chord Overstreet jako Patryk Szaflarski - ta rola była nieobsadzona do samego końca! Był ogromny problem z doborem dobrego aktora, co prawda teraz gwiazda "Glee" zagra troszkę młodszego Patryka, ale nie wiek jest tutaj istotny.

Cesar Ramos jako Artur Konopka - zupełny przypadek, że przypomniałem sobie o filmie "Trade - Handel". Myśląc jednak o nim od razu pomyślałem o Arturze.

Lea Michele jako Magda Posełek - być może charakter aktorki jaki znamy z serialu "Glee" nie do końca pasuje, no ale ej przecież o to chodzi w aktorstwie - udawać kogoś kim się nie jest. Myślę, że Lea jako Magda by sobie poradziła.

Zac Effron jako Kamil Leśniak - to już chyba standard xD ta etykietka przykleiła się (nie wiedzieć czemu) do Kamila całkiem mocno... i niech już tak zostanie.

Ashley Tisdale jako Kasia Woźnica - nie wiem czy to różowy, czy pewne hasło, a może samo zamiłowanie? Cóż Ashlee i koniec!

Kellan Lutz jako Sebastian Mrugała - też wybór był dość prosty, pomyślałem o Sebatianie i o koleś ze "Zmierzchu" pojawił mi się od razu przed oczami. Miejmy nadzieję, że nauczy się grać w hokeja ;)

Tina Majorino jako Magda Chowaniec - IDEALNA! Czy muszę dodawać coś jeszcze? Nie dość, że gwiazda serialu "Veronica Mars" ma podobne poczucie humoru co Mada, to jeszcze jest całkiem podobna!

Kelly Clarkson jako Klaudia Jagiełło - tutaj przyznaję, to nie mój pomysł na obsadzenie roli... Podsunął mi go dobry chochlik wczoraj wieczorem... Rozważałem też Charlize Theron jako iż wszyscy wiemy, że charakteryzacja to 90% sukcesu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz